loading...
Paradise lost
سینا نبی زاده بازدید : 72 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

 *جهت ظهور جن در مکانی خلوت این اعمال را انجام دهید*

 

کلمات زیر را شمرده ، شمرده بخوانید و به دستورات مو به مو عمل کنید :

  • ابتدا سر خود را بر روی یک میز شیشه ای قرار دهید.(در ساختمان میز نباید از آهن استفاده شود) .

 

  • حالا هر دو دست را در حالی که سر پایین است بالا ببرید .

 

  • سپس سر خود را کمی تکان دهید و به آرامی در دل بگویید: ((وای بر من ،وای برمن)) .

 

  • حال پس از گفتن این کلمه:((من چه ساده هستم)) ، دو دست خود را محکم بر فرق سر بکوبید .

 

  • بعد با خود بگویید من واقعا چه قدر خنگ هستم که نیم ساعت خودمو الاف کردم در صورتی که نمی دونستم اسکول شدم .

 

  • به قسمت نظرات بروید و چند نظر بگذارید .

 

  • حال با کوله بار غم در صورتی که ضایع شده اید این سایت را ترک کنید .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 3,777
  • کدهای اختصاصی